tisdag 2 februari 2010

Mitt ny-gamla liv

De varnar för snöstorm idag igen, så nu vet jag inte om det blir nå'n promenad till stan. Jag GILLAR riktig vinter och snö, tro inte annat, men det var ändå något som gick snett i år. Jag hade ju allt planerat! Så här skulle det vara:

September - föda barn.

Oktober - förmodligen fortfarande vagga fram och va lite mör.

November - lite piggare men ingen idé att börja komma i form för sen kommer ju...

December - ...och ingen vill väl banta i december! Nä, det skulle ske i...

Januari - !! Löpträning börjar och sen frammåt...

Mars - ...är jag i finfin form och har kondis som aldrig förr.

Kunde inte gå fel. Fast då räknade jag ju inte med att det var just i år som det faktiskt skulle vara snö och en massa minusgrader även i Skåne. Jättelänge.
Så nu kommer jag misslyckas igen med "mitt nya liv" (del 118).
Gör det bästa av situationen och tar pulkan istället.

1 kommentar:

  1. Löpträningen ja! Det är min tanke också fast jag ska börja nånstans där i mars har jag tänkt. Får väl se om den finfina formen någonsin kommer till mig... tre barn sätter sina spår :( Min träning nu består i att skjuta vagnen genom oplogade gångvägar och samtidigt dra en 4 åring på bob efter mig... Rätt juste träning faktiskt, suger i benen. Saknar dig känner jag!
    Vi får höras på telefon istället, ringer dig! Kram Sofia

    SvaraRadera