lördag 5 juni 2010

Oj, oj..

...oj, OJ, OJ vad jag bloggar!!!
Det var nästan så jag själv inte hittade hit längre...
Det är väl inte det att det inte hänt ett dugg på en månad, men det är så trist att skriva om rensningar i rabatterna, femfilig motorväg av snor under sonens näsa, myrinvationer och dammråttor.
Men nu är det iallafall sommar och varmt även här i Skåne. Konstig vår. Och rätt konstig vinter med när man tänker efter. Men det måste väl betyda att det blir en Sören-så-bra sommar? Mannen har bara en vecka kvar på jobbet innan det blir sommarlov och jag räknar nog dagarna nogrannast av oss.
Jag har förresten testat GI denna vecka! Efter två och en halv dag med baconfrukostar och godisabstinens hade jag bestämt mig för att detta ICKE var en metod för mig och skulle precis lägga ner projektet. Men så testade jag att ställa mig på vågen och den visade faktiskt mindre än den gjort på ett år! Märkligt, va? Ska jag behöva sälla mig till de som hävdar att denna metod funkar?? Och ännu värre: ska jag nu behöva fortsätta??? Jag vill ju äta godis. Och glass. Och fika. OCH MACKOR!!
Återkommer inom en snar framtid och skriver något mer vettigt här. Ville mest bara visa att jag lever.
Tja!

1 kommentar:

  1. Trevligt att se att du "lever". Här är det ungefär samma flitiga bloggning, får återkomma med en mer givande kommentar när jag inte håller på att somna efter en dag i trebarnslyckan, med fotbollsturnering, lördagsgodis, grillning, jagande efter krypande bebis, etc... Kram Sofia

    SvaraRadera