torsdag 24 mars 2011

En uppdatering...

...kan vara på sin plats efter så långt uppehåll.
Jag har en pilatesboll i midjehöjd.
Jag har hört talas om vårstädning, men inte gjort ett dugg åt saken.
Letar bil, men hittar mest fel.
Letar docksäng, men allt är smittat av Hello Kitty. (Alltså...vad är grejen med den här katten, egentligen?? Allt jag vill ha är en neutral docksäng i trä, en sån som jag själv hade.)
Är fortfarande lite småsur för att Cristian Waltz åkte ur mello. (Långsint??)
Njuter av solen och vårvärmen och låtsas inte om att den blåser storm.

Idag är det torsdag och sen är det helg! Efter det väntar en vecka med mormor i huset. Sen ska M vara ledig till augusti. Jag har det inte så pjåkigt.

3 kommentarer:

  1. Jag föreslår att du snickrar ihop en docksäng själv, skulle kunna tänka mig att du är bra på sånt :) Å om du har det så bra som det verkar så att du har barnvakt fixad för det närmaste halvåret, så finns det ju inga hinder i vägen!
    Å så får jag lyckönska, ni blir visst fler här ganska snart! Vi ska också få en liten, vår första, om två månader, så det är lite spännande :)
    /Ulrika

    SvaraRadera
  2. Oj, va kul! Det hade jag ingen aning om. Spännande! Grattis=).

    (Vad det gäller mina snickarkunskaper är de nog vansinnigt begränsade är jag rädd. Jag skulle kanske få ihop nåt, men det skulle vara snett och vint eftersom jag inte har tålamod att mäta och vara noggrann. Skulle Mathias göra den skulle den aldrig bli klar, eftersom han istället skulle mäta jämt och ständigt! Kanske ett samarbete skulle vara nåt...)
    Lycka till med tillökningen. Hoppas vi får chans att se honom/henne när hon/han kommit.

    SvaraRadera
  3. Tack! :)

    Jag var förresten till ikea igår å råka se en docksäng i trä, så kanske denhär skulle vara nåt för dig?
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40086351

    /U

    SvaraRadera