måndag 5 januari 2015

Bra skörd

Det här är på intet sätt något djupt blogginlägg. Knappast intellektuellt eller ens det minsta nödvändigt. 
Det är bara det att jag sitter nedsjunken i soffan och tittar på min julklappshög. (Näe, den har inte hunnit längre än till soffkanten!) Det är en så väldigt BRA hög!! Jag fick så utomordentliga, aromatiska, delikata, adekvata, exceptionella, dekorativa, eminenta och extraordinära grej...ting. (Tänkte bara att jag skulle höja den intellektuella statusen på inlägget lite...)
Saker jag gått och tittat länge på men inte ens berättat för någon att jag ville ha. Och saker jag aldrig sett och ändå ville ha. Förstod jag så fort jag såg dem. Och saker jag högt och ljudligt önskat! 

Tänk så bra!

Till och med katterna är lyriska över klappen de fick. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar