onsdag 21 oktober 2009

Mitt hem, min borg...

Alltså, jag är inte helt förtjust att bo bland flyttkartonger. Allt tar så mycket mer plats efter att ha hamnat i bananlådor. Det som tidigare rymdes i en skrivbordslåda kräver, av någon outgrundlig anledning, minst TVÅ kartonger nu. Som sedan måste placeras mitt på golvet i vardagsrummet. Det står verkligen grejer överallt!! Nu har jag dock utvecklat en kvalificerad metod att ta mig runt i hemmets alla vrår, lådor till trots. Två jättekliv, tre knyck med höften och så ett skutt och jag är i köket. Ett jämfotahopp, en volt och några blandade småhopp senare befinner jag mig vid soffan. Det går som en dans...å, hej!

1 kommentar:

  1. Hm.. trickigt det där, speciellt med en liten skrutt på armen, men det verkar ju gå galant! Hoppas allt är bra och att lilla bebisen och mamman och pappan mår bra.
    Kram Anna H

    SvaraRadera