måndag 2 november 2009

Jag vet att mina inlägg inte precis duggar tätt... men denna gång är det inte alls mitt fel. Har helt enkelt inte tillgång till internet hemma nu. Tele2 behöver hela 4-6 veckor på sig att trycka in vår nya adress på datorn. Jo, sånt kan ju ta tid...
Och typiskt nog har det hänt massor som jag SKULLE kunnat blogga långa, roliga och intressanta inlägg om. Hör här:
1. Vi har klarat av flytten! Tillsammans med en skön blandning av folk, och bara ett glas och en keramikpumpa i kras. Jag sörjer inte förlusten av den senare...
2. Huset vi kommit till är fullt av egenheter. Kanske återkommer till dem vid ett senare tillfälle.
3. Teodor är förkyld. Fast det är ju inte roligt förstås...
Resten får jag avslöja i en uppföljare, för nu står det fika framdukat hos svåger och svägerska!!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Kul att höra från dig. Tråkigt med en förkyld liten bebis.
    Jag rullar fram numera, två veckor kvar.... Nedräkning vill jag lova, fast det är tredje gången har jag lika lite tålamod med att vänta. Så jobbigt att inte kunna göra nåt utan att... ja, just ja, magen är i vägen.
    Hade 4 årskalas igår så nu har jag i alla fall kunnat hålla det jag lovade Anton, att bebisen skulle komma efter han hade fyllt 4.
    Väntar med spänning på att internet blir installerat hos er så man kan få höra lite mer uppdateringar. Ha det gott! Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. ang "husets egenheter". Det finns alltså andar i huset eller?

    SvaraRadera
  3. Andar har iaf inte jag märkt av några under mina besök hos husets nuvarande folk. Men där finns både hemliga gångar, unika hempatent och mystiska artefakter att tillgå!
    Be om att få titta på karatetavlan eller slickepotten någon gång... ;D

    SvaraRadera