onsdag 3 mars 2010

Ett skepp kommer lastat!

Okej, nu gör jag ett försök!
Och nu när jag sitter här ska jag passa på att tacka för en present. Det är ju så spännande när man får paket med posten, tycker inte ni det med? Undrar om det hänger kvar från min barndom när vi fick paket från mormor till födelsedagarna. Som jag minns det var det kartonger fulla av godis och en paket med t ex strumpor eller liknande. Kan hända att jag har en skev bild av storleken på dessa lådor, men de var de roligaste paket jag visste och hoppas ständigt på att en dag få ett igen... Om jag inte får det är det iallafall ett toppenminne.
Men tillbaka till nutid. Eller rätt så, detta hände för ett par veckor sedan, men ni vet ju hur snabbt jag jobbar. Paketet var väl mest till T, och innehöll en cool T-shirt med en traktor på, och kom (precis som mina godiskartonger) ända ifrån Finland. Eftersom jag vet att kusin A är hi-tech och lätt surfar fram på nätet, använder jag detta forum för att skicka ett tack till er alla...fyra. Tarja included. (Skulle gärna lägga ut en bild om jag bara hittade kameran...!)

Nu ska jag torka bort gröt från T's ögonbryn och mina armbågar, för det börjar strama lite. Har haft en tuff duell vid matbordet som krävde insatser från oss alla. En liten som skulle äta, en stor för att mata och en annan stor för att hålla den lille. Det är väl fint att vi gör saker tillsammans som en familj...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar