tisdag 16 mars 2010

Som en häst travar!

Nu har jag äntligen kommit igång med löpträningen igen! Kom just in från en ny runda. Swisch sa det! Inte så mycket om mina löpsteg som av resåret i löparbrallorna när jag drog på dem... Minns inte att de satt så illa förut??
Som träningsform kanske mina rundor inte är så mycket att hurra för än. (Fast idag sprang jag faktiskt ikapp och förbi än häst!! Jorå! Och nej, hästen stod INTE still!! Men den kanske inte direkt sprang heller.) Har dock planer att ta mig tillbax till min forna form. Delmål ett är att ta mig ut, det är ju trots allt det svåraste, särskilt när det fortfarande ligger snö precis där jag ska springa och nordanvinden alltid är emot mig. Delmål två är att tycka det är roligt igen...

Ska bara köpa nya brallor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar