torsdag 25 mars 2010

Välkommen, välkommen hit!

Sist jag skrev här, för jättelänge sen, fick jag en kommentar på att jag lyckades få ut hela två inlägg på den veckan. Och jag kan förstå att den kommentaren kom, för det var ju något stort...
Nu när den kommentatören just precis klämt ur sig en liten dotter (jag sa ju att det var en tjej!)är det ju därför absolut på sin plats för ett nytt inlägg, fast jag egentligen tycker att det är på tok för tidigt...=S
Det är inte varje "natt" man vaknar av att telefonen ringer. Jag sa åt M att låta det ringa för det var ju en galen tid att höra av sig!! Tur att han inte lyssnade på mig utan sprang ner för att få det glada beskedet att T fått en kusin. Sen att jag låg vaken i tre timmar till efter det gör inte så mycket.

Jag vill härmed be att få framföra ett STORT GRATTIS till de nyblivna föräldrarna och önska den lilla välkommen till världen! Vi har VÄNTAT SÅ LÄNGE!! Och nu fortsätter vi vänta på att du ska komma hem så vi får träffa dig.

6 kommentarer:

  1. Där ser man har "Våfflan" kommit nu. Då fick jag fel om datumet.

    SvaraRadera
  2. Jag med... Tippade på den 29:e. Men jag fick iaf rätt om sort! =)

    SvaraRadera
  3. Jag skulle träffat henne igår och fick ett sms att hon onte mådde så bra..Sa till S att det var en bebbe på gång och jag fick ju lite rätt...
    Hadde allt gått bra??

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Har förstått att det inte blev en Våffla utan en Rafalea. Raffa får bli hennes smeknamn istället.

    SvaraRadera
  5. Jo, Rafaela låter ju precis som Elins stil...=)
    Nä, trots att hon har fått ett fint namn som passar henne (lämnar det till föräldrarna att avslöja vilket)så är hon en Bromölla i första hand.

    SvaraRadera