tisdag 3 augusti 2010

Sommar!

Inte för att jag på något sätt vill påstå att sommaren är slut (jag är långt ifrån klar med den) men nu har jag iallafall hittat in i huset och datorn igen. Snart kommer ni att kunna följa mitt fashionabla liv på nära håll igen när jag ledigt och lätt spottar ut det ena jätteskojjiga inlägget efter det andra. Jodå!! Precis så har jag tänkt att det ska bli.
Men det får bli en mjukstart med en liten bildkavalkad över sommar´n.
Midsommar hos mormor i Dalarna.

Cykeltur med racerhjälmen. Och racermorsan.

En hög med kusiner på Petalaxsemester.

Vegetarisk kost på Brösarps backar.

Sand, sand, sand!!! På magen, i munnen, mellan fingrarna...sand är ljuvligt!

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder och vilken härligt rund och go liten kille ni har :o) Ser framemot mer underfundiga, roliga och inspirerande inlägg från dig! Får alltid ett gott skratt när jag besöker din blogg, så härligt! Ha det gott! Kram Lina

    SvaraRadera