fredag 15 oktober 2010

Dream on!

För alla som känner mig är mina drömmar inte särskilt förvånande längre. Jag har drömt om allt! Härom natten vaknade jag själv av att jag slog och sparkade min man... Han försökte lugna mig, men jag hade liksom ingen lust. Konstigt nog är det en av de få drömmarna jag inte kommer ihåg i efterhand.
I går natt var det min svåger Bananis som var huvudperson. Han skulle lyxa till det och åka på en sista minuten-resa! Det fanns många coola platser att välja på, på listan; caribien, Las Palmas... Men valet för min svåger föll på en bussresa till Önnerön.
Jag tror inte Önnerön existerar utanför mitt huvud, men det hörs ju att det är en plats i Sverige, som knappast har mer att erbjuda än...ett litet lokalt glasblåseri.
Min svåger, Vagabonden.

Nattens dröm var så knäpp att inte ens min blogg är rätt forum att sprida den. Men en dag ska jag skriva en bok. Eller starta en dröm-blogg.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker du ska skriva den. Du hänger ju inte ut dig själv i alla fall. I den drömmen heller.

    SvaraRadera
  2. Nä, det passar jag mig för=). Bättre att placera in andra i dumheterna...

    SvaraRadera
  3. Fortsätt du att sprida dina drömmar, alltid underhållande att läsa :-). Kram Anna

    SvaraRadera