tisdag 1 september 2009

En blogganalfabet gör entré...

Eftersom alla andra gör det, så måste väl jag också? Jag har redan insett, allt för många gånger, att jag liksom hamnat lite efter när det gäller teknisk utveckling. Och har jag någongång INTE insett det, påpekas det allt som oftast av min svåger och svägerska. Okej, nu är jag kanske inte jätteförst med att blogga heller, även där får jag ge dem rätt. Men bättre sent än... osv.

Nu har jag gjort en plats i cyberspace åt mig iallafall, och här ska jag försöka hålla mig. Med lite dösnack, förmodligen, men i första hand med lite uppdateringar av mina tavor som ni ser här till höger. Eftersom tekniken hos mig...strular lite, är kvalitén på bilderna kanske inte bäst, men efterhand ska jag nog lära mig lite om det med.

Ses snart igen.

1 kommentar:

  1. Love you anyway! Dessutom är du inte ett dugg efter. Din man däremot, har han blogg också? Det finns många bra grejor med min man men en av dem är att han är fin på teknik. Vi kan lära dig allt han vet vid en 15.00-fika. Välkommen ut i cyberspace.

    SvaraRadera